Kotilaiturilla kyläilemässä

14.03

Kävin eilen Kotilaiturin joulua ihastelemassa. Kati oli kutsunut Åblogilaisia glögille ihanaan kauppaansa. Vaikka samalla paikkakunnalla ollaankin niin olen vain kerran pikaisesti käynyt kaupalla, mutta tällä kertaa olin oikein ajan kanssa.


Kaupasta löytyy kyllä ihan mun tyylistä tavaraa. Luonnon väreissä, pehmeää, rouheaa siis kaikkea ihanaa. Tulikin muutama joulukoriste hankittua sekä joululahjoja. 


Käsityöihmisille täältä löytyy myös inspiraatiota. En ole itse varmaan pariin vuoteen ehtinyt mitään virkkailemaan tai kutomaan, mutta nyt ajattelin tehdä parit joululahjat ja niihin hankin myös materiaalit täältä. 





Saatiin muuten tänään tänne Lietoonkin ensilumi. Meidän talon edessä oleva peltokin näyttää jo valkoiselta. Parvekkeelle olen tehnyt oksista ison tähden, johon olen laittanut jouluvalot. 


Tänään on taas luvassa jotain ihanaa Åblogilaisille. Kovasti jo odotan iltaa, mutta siitä lisää myöhemmin.

Muistutus vielä blogissani olevan valokuvauskirjan arvonnan. Tästä pääset arvontaan.

Mari

 ---

You Might Also Like

0 kommenttia