Photowalk - Turku linssin läpi

13.37

Eilen olin koko illan valokuvaaja Tiina Puputin Photowalk valokuvauskurssilla. Kurssi oli järjestetty JAS-kamerakaupan tiloissa Turussa. Alku infon jälkeen lähdimme noin puolentoista tunnin ja reilun 1,5 km kävelylle Turkuun. Samalla kun bongailimme mielenkiintoista kuvattavaa saimme  rupatella keskenämme.
Olikin mukava rupatella toisten valokuvauksesta kiinnostuneiden kanssa. 

Kuvailujen jälkeen menimme vielä takaisin sisälle katsomaan minkälaisia kuvia kukin oli ottanut. Vaikka reitti oli kaikilla sama, jonka kuljimme, silti jokainen oli bongannut omat mielenkiintoiset asiat ja rajannut sekä valottanut kuvat omalla tyylillään. 
Voin kyllä suositella sekä Photowalk kävelyä sekä muita Tiinan kursseja lämpimästi. Itse olenkin menossa reilu viikon päästä Tiinan toisellekin kurssille.  
Tässä minun kuviani upeasta Turusta lokakuun ensimmäisenä päivänä.

Tunnistatko sinä kaikki paikat?



















FB / IG

You Might Also Like

8 kommenttia

  1. Mä bongasin sut toisen kuvan kohdalla. Istuin kahvilla Fontanassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika hauskaa, mä taisin kurkkia vaan linssinläpi ku en sua huomannut. :)

      Poista
  2. Kivat kuvat. Toistuva teema: laita.
    Itse en osaa kuvata minkään moisia hyviä kuvia. Ehkä pitäisi jonkin moinen kurssi käydä, kun se kamera kerran tässäkin huushollissa on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Joo, mä myös huomasin kuvia käsitellessä, että samankaltaisia kuvia tullut paljon. :)
      Kannattaa ehdottomasti lähteä kursseille. Mä olen käynyt jo useamman eri valokuvaajan kursseilla ja kovasti olen tykännyt.

      Poista
  3. Kivoja kuvia! Tuollainen photowalk voisikin olla kiva tehdä vaikka ihan itsekin. Kaverin kanssa tietysti vielä kivampaa, sillä on oikeasti kiva katsoa miten eri tavalla ihmiset näkevät ympäristön - kuvia on hauska vertailla. Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos.
      Mulle ainakin oli helpompaa tuolla ryhmässä lähteä kuvailemaan kuin että olisi yksin turistina kuvaillut mitä ihmeellisimpiä yksityiskohtia. :)
      Mukavaa viikonlopun jatkoa sinullekin!

      Poista
  4. Kuulostaapa kivalta! Ja hauska sattuma tuo Saijan bongaus! :D

    VastaaPoista
  5. Oli kyllä kivaa. Joo, oli hauska sattuma. :D Itse en tosin Saijaa huomannut taisi olla nenä kiinni kamerassa.

    VastaaPoista