Meillä oli Me&I kutsut

1.46

Me&I:lla alkaa olla kausi lopuillaan ja alekin on jo alkanut. Mä olen oikeastaan tällä kaudella hurahtanut ihan täysin noihin vaatteisiin. Olen ollut muutamilla kutsuilla aikaisemmin, mutta nämä ovat ensimmäiset Me&I kutsut, jotka itse emännöin. Olen myös ostellut aikaisemmin heidän vaatteitaan, mutta nyt minulle on jotenkin kolahtanut, kuinka käytännöllisiä, muunneltavia ja yhteensopivia nämä vaatteet oikeasti ovat. Vaikka nämä olivat kolmannet kutsut tällä kaudella niin silti tuntui, kuin vaaterekissä olisi ollut uusia vaatteita, joita en aikaisemmin ollut huomannut.





Ainut haittapuoli, että en mä raaski antaa lapsien leikkiä näissä vaatteissa missään hiekkalaatikoissa. Täytyy pistää pihavaatteet erikseen päälle. ;) No, on nämä kyllä kestäviäkin, sen verran jo kokemusta, että samat housut on mennyt esikoisella ja nyt kuopuksella ja ei ole miksikään mennyt. Ja niitä on kyllä käytetty.

Itselleni olen myös ostanut jo useamman vaatteen Me&I:lta. Erityisesti olen ihastunut itselleni sekä lapsille käytännöllisiin yogapantseihin. Nuo lahkeiden resorit, eipä ole kantapään alla, eikä kastu syyssateessa tai kevätloskassa ja menee ihanasti saappaan sisälle. Ja kuopukselle ostin kokoa isommat housut, juurikin tuon takia, kun ei valu lahje kantapään alle. Joten nämä housut menee piiiiitkään.

Kutsuilla vieraita meillä oli 8 ja lapsia yhteensä myös 8, omat mukaan laskettuna. Kyllä riitti vilinää ja vilskettä. Emännän lahjan saa vieraiden pääluvun mukaan ja valitsin itselleni lahjaksi magic knickersit - aivan ehdottomat kesällä. (Kuva lainattu Me&I sivuilta)

Me&I kevät kausi loppuu kesäkuussa ja syyskausi alkaa taas elokuussa uudella mallistolla. Innolla odotan jo uutta mallistoa ja varasin jo uudet kutsut pidettäväksi elokuussa. Lisää tietoa Me&I vaatteista löydät heidän nettisivuiltaan:  www.meandi.se/fi/.

Kuvissa lapsillani on päällä tytöllä froggies everywhere tunic ja puffy terryknickers sekä pojalla froggy ja canvasshorts.

You Might Also Like

0 kommenttia